København er en stor by, og der popper konstant nye virksomheder og forretninger op. Det kan være tandlæger, tøjbutikker, caféer og mediebureauer. Men når du starter en ny virksomhed, i en by i så heftig en udvikling som København, så er det vigtigt, at kunderne ved, at du overhovedet eksisterer. For hvis de ikke ved, at du findes, så ved de heller ikke, at de skal bruge deres penge hos dig. Det er derfor vigtigt, at du får spredt ordet om din virksomhed. Men hvordan gør du det? Vi kommer her med nogle gode bud.
Få dit navn på papir
Man snakker altid om, at ordets magt er stor. bare kig på vores overskrift til denne artikel. Spred ordet. Det kan også være rigtig godt, og får du anbefalet noget af dine venner, så er du nok også mere tilbøjelig til at gøre det. Problemet er bare, at du kan sagtens få noget anbefalet, men hvis du glemmer det lige efter, hvad er det så egentligt værd? Vi vil derfor anbefale dig, at du får trykt brochurer om din virksomhed. Med Brochure printes har du en unik mulighed for, at få reklame, som kunderne ikke glemmer lige efter. I en brochure er der plads til, at du kan forklarer om virksomheden, og du kan have dit logo samt navn i den. På den måde sikrer du, at ordet, som der bekendt er flygtigt, ikke blot forsvinder, men de vil også huske det en uge senere, når de igen ser brochuren. Smart ikke?
Udnyt medierne
Mange lokalaviser jagter konstant nyheder. De vil bare gerne have noget at skrive om. Du skal derfor ikke tøve med at kontakte aviserne i dit lokalområde. Fortæl dem, at du har en virkelig god historie, da du jo lige har åbnet en ny virksomhed. Det kan være, at de kommer ud og besøger dig, tager billeder og skriver en historie om det. Det er gratis markedsføring, og der vil med garanti være nye kunder, som vil finde dig herigennem. En ekstra bonus er, at en avis også er på tryk, på samme måde som brochuren er det. Det bliver heller ikke sådan glemt med det samme.
De nye medier
De nye sociale medier, er også en hurtig vej til succes. Hvis man kan finde ud af at bruge dem. Lav en profil til din virksomhed, og vis til mulige kunder, hvad I laver i hverdagen. På den måde kan de få et indblik i, hvilken kvalitet som I er garante for. Er du en café eller lignende, så kan du også få folk til at tagge dig, når de besøger dig. Så ser både dine og kundens følgere det.